Marketing Manager za vanjska tržišta (m/ž)

  • Vivax
  • Zagreb, Croatia

Marketing Manager za vanjska tržišta (m/ž)

..................

M SAN Grupa d.o.o. najveći distributer u regiji kojemu je glavna djelatnost distribucija računalnog hardvera, softvera i potrošačke elektronike. Veliku važnost unutar M SAN Grupe predstavlja razvoj vlastite robne marke VIVAX. Na tržištu Hrvatske nalazi od 2004. godine, a danas u asortimanu nudimo više od 250 različitih proizvoda koji se dijele u 5 grupa: TV i audio uređaji; Klima uređaji; Mali kućanski aparati; Bijela tehnika i Pametni uređaji (mobiteli, tableti, satovi). Ulaganjem u znanje i stručnost djelatnika, usavršavanjem postojećih proizvoda i razvojem novih te originalnim pristupom, kvalitetom i vlastitim dizajnom želimo pružiti cjeloviti asortiman uređaja koji boravak u domu čini ugodnijim i jednostavnijim. 

Širimo poslovanje na područje Europske Unije, rastemo i postižemo zavidne rezultate, stoga širimo naš tim i tražimo novog člana!  


                                                                                    Marketing Manager (m/ž)

                                                                         za vanjska tržišta



Kao Marketing Manager sudjelovali biste u kreiranju i aktivnoj operativnoj provedbi aktivnosti usmjerenih ostvarenju komercijalnog uspjeha, povećanju tržišnog udjela, kao i općenito na tržišni uspjeh i razvoj poslovanja na vanjskom tržištu.


Osnovna zaduženja uključuju:

  • Analiza vanjskih tržišta s ciljem planiranja učinkovitih tržišnih i marketinških aktivnosti
  • Sudjelovanje u kreiranju i implementaciji strategija s ciljem povećanja prepoznatljivosti i tržišnog udjela branda
  • Sudjelovanje u izradi kreativnih koncepata i vizualnih rješenja za asortiman Vivax portfelja proizvoda
  • Proaktivna komunikacija s partnerskim kanalom, agencijama i ostalim dobavljačima usluga
  • Odgovornost za alokaciju marketing budžeta za vanjska tržišta za sve prodajne kanale
  • Praćenje, analiza i izvještavanje o svim marketinškim aktivnostima
  • Sudjelovanje u svim marketinškim aktivnostima usmjerenim na tržišta izvan Hrvatske

ATL marketinške aktivnosti:

  • Sudjelovanje u osmišljavanju marketinških kampanja
  • planiranje, realizacija kreativnih koncepata marketing kampanja
  • provođenje digitalnih marketing kampanja
  • praćenje, analiza i izvještavanje o rezultatima marketinških kampanja
  • zakup medija i koordinacija s marketinškim agencijama

BTL marketinške aktivnosti:

  • Prijedlog strategije provođenja BTL aktivnosti po svim prodajnim kanalima
  • Planiranje, razvoj i realizacija marketinških aktivnosti (uključujući post-prodajne aktivnosti) po svim prodajnim kanalima
  • Planiranje, organizacija i realizacija partnerskih evenata
  • Adaptacija Vivax vizualnog identiteta i implementacija po svim prodajnim kanalima
  • Sudjelovanje u kreiranju, planiranju i provođenju incentive programa

    .................

    Od kandidata očekujemo:

    • Uspješne rezultate iz prethodnog iskustva na sličnim poslovima
    • Izvrsne komunikacijske, prezentacijske i pregovaračke vještine
    • Aktivno služenje engleskim jezikom u poslovnoj komunikaciji
    • Dobru upućenost u način rada prodajnih kanala u partnerskoj mreži
    • Kreativnost, proaktivnost i savjesnost u poslu
    • Ustrajnost usmjerenu ostvarenju uspješnih komercijalnih rezultata
    • Napredno korištenje suvremenih tehnologija u poslu i u svakodnevici

    Nudimo Vam priliku za daljnji razvoj karijere i ostvarenje uspješnih rezultata u poslovnom okruženju koje se kontinuirano mijenja i prilagođava tržišnim uvjetima te mogućnost daljnjeg napredovanja uz osobno i profesionalno usavršavanje. Vaš uspjeh je ograničen isključivo Vašom sposobnošću, kapacitetom i ustrajnošću.

    Ako ste spremni zajedno s nama graditi svoju i našu uspješnu budućnost, mi ćemo vam rado pružiti priliku i povjerenje - pošaljite nam svoju prijavu!